torsdag 18 december 2008

Sagan om kaninen Karl

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jesper och alla andra i klass 3 Kattegatt!

Jag hittade just er blogg tack vare att man skrivit om den i Lektion.se:s nyhetsmail.

Vilken kul idé att blogga på det här sättet!

Jag jobbar själv som lärare för grundskolans tidigare år (svenska/engelska) och tycker nog att datorn oftast inte används särskilt mycket i skolan. Det är synd, eftersom den är ett så bra och vanligt verktyg. Därför tycker jag att er idé och ert fina arbete är värt massor av beröm. Och så säger jag tack för tipset; jag kanske får tillfälle att arbeta på liknande sätt med mina elever framöver.

Jag ska titta närmare på er blogg senare, så ni kan räkna med att jag kommer att komma tillbaka för att se hur det går för er. Men först ska jag fira jul.

God jul och gott nytt år till er alla säger

Rickard